Logowanie >> Rejestracja



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czarny ekran przy włączaniu gry.
Offline twisted
23.04.2014, 16:25
Post: #1
Witam, tak sie składa że po kazdej aktualizacji klienta gry mam problem z jej włączeniem, zwykle sobie radziłem ale teraz nie wiem co robić.
Po kliknięciu przycisku 'play' gra sie włącza ale mam czarny ekran, głosu w tle nie ma.
Zmieniałem rozdzielczość, próbowałem włączyć w okienku, jako administrator, validate/repair też nic nie zdziałało, firewall nic nie blokuje.
Miał ktoś taki problem już ? Z góry dziękuje za każdą pomoc Uśmiech.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty
Offline RiRoQ
24.04.2014, 00:37
Post: #2
A reinstal? -_-

@edit

Spróbuj jeszcze zgodność a jak nie to reinstal a jak efekt będzie nadal ten sam to zgłoś sie bezpośrednio do nich...
______________________________________________________________________________________________________________________________________ On to bowiem gdy dobrowolnie wydając się na mękę, wziął klawiaturę i myszkę i uruchamiając launcher-a przemówił:
Bierzcie i grajcie w SMITE-a to są bowiem Bogowie wasi którzy za was będą wydani. Anioł
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty
Offline Kaytek
24.04.2014, 14:00
Post: #3
Ja miałem tak samo ale z inną grą i mam takie pytanie czy może nie instalowałeś już wcześniej smite'a na dysk możliwe że gdy np chciałeś usunąć wcześniej grę to zostało parę plików, które się gryzą z tymi które teraz posiadasz Jak zainstalowałeś go na dysku C spróbuj teraz na np D Oczko (Ja bynajmniej miałem styczność z taką sytuacją) Oczko
______________________________________________________________________________________________________________________________________
[Obrazek: nu-wa.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty
Offline twisted
24.04.2014, 16:48
Post: #4
@RiRoQ
Reinstal działa, ale o dziwo tylko na jedno włączenie gry, później problem wraca. Zgodność też nic nie dała.
@Kaytek
Instalowałem wiele razy ale na pewno usunąłem po niej zawsze wszelkie ślady. Uśmiech

Dzięki za pomoc, support hirezu juz coś kombinuje na ten temat, wysłałem im logi póki co, jestem ciekaw gdzie leży problem.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty