Logowanie >> Rejestracja



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mechanika gry - obrażenia.
Offline Amardemurdan
24.10.2012, 11:37
Post: #1
Witam !

Może mi ktoś dokładnie opisać mechanikę zadawania obrażeń w grze ?
W jaki sposób działa pancerz ?
Jaki jest wzór ?
Czy warto mieć przedmioty do przebicia pancerza gdy przeciwnik jest nieopancerzony ?

Pozdrawiam
Amardemurdan
______________________________________________________________________________________________________________________________________ "Gdyby ekonomiści mieli pojęcie o ekonomi byli by bogatymi ludźmi a nie doradcami bogatych ludzi" - Bill Gates
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty
termik
25.10.2012, 20:09
Post: #2
Nie wiem, czy ktoś się podejmie takiego zadania, bo to potrzeba na to trochę czasu.

Ale z czystej matematyki wynika, że gdy przeciwnik ma mało pancerza to nie warto na niego kupować przebicia, a lecieć prosto w obrażenia. Bo skoro chcemy coś "przebijać" to musimy mieć co Uśmiech
Offline Amardemurdan
26.10.2012, 13:01
Post: #3
Postacie mają już od początku własny pancerz nawet nie inwestując w przedmioty (pancerz ten wraz z poziomem rośnie) i dla tego zastanawiam się jak to dokładnie działa.
______________________________________________________________________________________________________________________________________ "Gdyby ekonomiści mieli pojęcie o ekonomi byli by bogatymi ludźmi a nie doradcami bogatych ludzi" - Bill Gates
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty
Offline zolnierz
26.10.2012, 15:41
Post: #4
Podejrzewam, że po wydaniu oficjalnej wersji SMITE twórcy gry pokuszą się o jakąś rozpiskę dotyczącą DMG. Na razie wiadomo tylko tyle, że wszyscy Bogowie zostali odpowiednio zróżnicowani, aby każdy gracz miał jakieś szanse. Nie ma ani lepszych ani gorszych postaci. Przy odpowiedniej konfiguracji itemów oczywiście. Możesz poczytać na forum Hi-Rez, ponieważ istnieje podobny temat.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty