Logowanie >> Rejestracja



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Może mi ktoś to wytłumaczyć ?
Offline Kasia Dobek
19.07.2014, 20:53
Post: #1
Może mi ktoś to wytłumaczyć ? gram codziennie ok. 3 aramy czasami to wgl nie gram zaraz się dowiecie czemu... grałem łącznie ok. 40 - 50 aramów i zawsze PRAWIE zawsze dostaję jakieś cholerne gówno kt nie potrafię grać !
dostałem już chyba 8 razy kali 7 artemis 5 odin i te inne gówna co są w rotacji albo darmowe ffs mam 14 bohaterów licząc tych w rotacji i darmowych a zawsze dostaje te gówna wow w tym wszystkim grałem tylko 1 afro kt kupiłem jako pierwszą nc... i 2 razy chang'e o.0 a reszta to te darmowe ścierwa wytłumaczy mi to ktoś ? ostatnio to jak wylosuje mi jakiś syf to wychodzę bo nie będę tym grać godzinę żeby i tak przegrać typowe staty tym czymś (wygrane i przegrane) 1-8 / 0-5 / 1-3 / 3-9 itd. no comment
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Honeey
19.07.2014, 22:18
Post: #2
Yyy.... aha.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Shirei
19.07.2014, 22:39
Post: #3
No tak, bo lepiej wyjść niż spróbować, może się nauczyć... Jaaasne, świetnie... Już lepiej w ogóle nie graj Assaultów, jeśli masz zamiar psuć ludziom grę zostawiając ich 4v5.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
[Obrazek: Hgd11re.jpg]
Reflink: Tutaj - Click
Odwiedź stronę użytkownika Strona Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Honeey
20.07.2014, 00:06
Post: #4
To po co grasz assaulty jak wiesz, ze większością bogów nie umiesz grać? I pisz trochę czytelniej, bo masakra rozszyfrować Twoją wypowiedź..
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline MrKarpiuk
20.07.2014, 01:08
Post: #5
1 na forum piszemy w jezyku Polskim.
2 jak nie umiesz grac postaciami to nie wybierasz trybow ktore to oferuja.
3 piszemy w slangu smite a nie lola wprowadzajac kogos w blad ze podales arame.
4 ucz sie grac na jedna postacia nastepnie wybierasz inna.
5 nie mow ze postac jest zla kiedy po prostu nie masz doswiadczenia ani glowy aby grac nia to nie powod aby ja dyskryminowac
6 podczas meczow sie nie wychodzi z takich powodo z kazda rozegrana rozgrywka zdobywa sie cenne doswiadczenie po prostu nie trzeba sie pchac w akcje ale starac patrzec kto jak umiejetnosci posiada wtedy zastosowanie tez i sie znajdzie.


Z Twojego posta wynika Tylko tyle ze brak Ci doswiadczenia Assault nie jest latwym trybem w dodatku podszywasz sie za kobiete co za ludzie. Mniejcie odwage juz.

Polecam tryb jungle lub wszystkie z przeciwnikami pc.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Kasia Dobek
20.07.2014, 07:32
Post: #6
Lol nie podszywam się zapomniałem pasów ale zobaczyłem że mogę się fejsem zalogować a te konto jest do tyrania takich innych ***** ale nie ważne

Notatka od MrKarpiuk, 20.07.2014 13:55:

@ Edit by MrKarpiuk
- Wulgaryzmy

Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź