Logowanie >> Rejestracja



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Powrót do gry; Jungla
Offline DevilOfTheWar
06.06.2015, 12:41
Post: #1
Cześć na samym początku chciałbym powiedzieć, ze w Smite nie grałem od dłuższego czasu, więc prosiłbym o zrozumienie. A więc najlepiej jakbym wiedział co i jak dużo się zmieniło (nie musi być ze szczegółami Duży Uśmiech) Jak wygląda aktualna meta, co brać, a czego nie itp. No i jedno z ważniejszych pytań, czyli o co chodzi z junglą Tongue Żeby nie było, mam aktualnie bodajże 22 lvl. Zauważyłem,ze chyba doszedł jakiś nowy buff attack speed(?). Jeszcze wtedy kiedy dużo grałem to i tak nigdy nie byłem w jungli, bo jej po prostu nie ogarniałem ;/ Więc po powrocie chciałbym w końcu się jej nauczyć. Jeśli były podobne wątki dobrze by było, gdybyście podali jakieś linki (do filmików też mogą być).
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline PanSilent
06.06.2015, 14:07
Post: #2
Obecna Meta? "Hunterzy wygrywają wszystko a Neith jest nie do ubicia."
Ale do rzeczy:
W związku z buffem przedmiotów dla Hunterów (HeartSeeker) na Solo chętniej chodzi Neith/Apollo/AMC a czasami Neith odwiedza Mida. Ale to już niedługo, bo poważny nerf przedmiotów mocno ograniczy migracje Hunterów.

Co do Jungle:
Wraz z wejściem Season 2 nastąpiły olbrzymie zmiany graficzne na mapie Conquest. Obecnie w Early Game działa się tak:

* Solo Laner i Jungler wybijają Buff na Movement Speed (WAŻNE! NIE ZAPEWNIA ON JUŻ ATTACK SPEED) dla Junglera oraz Blue Buff dla Solo Lanera.

* Mider, Support i ADC wspólnie wybijają Red Buff dla Midera. Mider wraca do siebie, natomiast Hunter wraz z Supportem wybija Buff na Attack Speed dla ADC.

Stara meta, gdzie początkowo wybijało się Mid Harpie odeszła, ponieważ Mid Harpie wychodzą na mapę dopiero w 3 minucie gry. Przed tym czasem Support powinien na chwilę opuścić swojego ADC i pomóc Miderowi z wybijaniem Harpii.
Jeśli na Jungle jest ogarnięty gracz, można "ukraść" drugi obóz harpii. Wystarcz aby Jungler zaczął wybijać, a Midder przyjdzie dobić.
Większość mety nie przeszła zmian.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline FinalFen
08.06.2015, 09:05 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.06.2015 09:08 przez FinalFen.)
Post: #3
Jako że sam wróciłem po długiej przerwie (wcześniej zakończyłem grę w okolicach wejścia poseidona do gry) to dodam kilka info.

Jungla:

Kiedyś jungla wymagała myślenia, skilla i wybrania odpowiedniej do tego postaci, obecnie możesz junglować prawie każdą postacią. Zasada jest prosta, kupujesz hoga, ubijasz 2 neutral campy (wspomniane wyżej) i idziesz na lanea dopóki nie wbijesz lvlu 3. Z chwilą wbicia lvlu 3 idziesz albo na tylne harpie, albo gankujesz mid lanea. A później to już ciągłe ubijanie neutrali i gankowanie.


Bardzo ważną zmianą była modyfikacja towerów. Teraz gdy tower uderzy jakiegokolwiek creepa, nie dostajesz za niego w ogóle golda, nawet jeśli zlast hitowałeś go, a co za tym idzie opłaca się na pałę atakować lane creepy żeby zpushować enemy pod ich towera co skutecznie znerfi ich gold gaina.


Zmianie uległ też sposób działania CC. Jeśli ktoś jest pod wpływem hard-cc (stun/silence/fear etc) to kolejne CC użyte na niego mają o 30% krótszy czas trwania. Czyli jeśli ktoś jest zestunowany i rzucimy na niego 2 sekundowego stuna to będzie on trwał jedynie 1,4s, kolejny stun rzucony podczas trwania tego 1.4s stuna trwałby już tylko 0.8s itd... Tak więc trzeba uważać żeby nie stackować disabli bo często zdarzają się sytuacje że ktoś otrzymuje długiego stuna np 2s po czym ktoś od razu rzuca 1 sekundowego silencea i efekt jest taki, że zdejmujemy z enemy tego pierwotnego stuna a pozostawiamy mu krótkiego silenca który dodatkowo dostaje to 30% penalty do czasu trwania (za stackowanie).


W grze nałożony został również movement/attack speed cap. Kiedyś można było stackować dowolnie dużo movement/attack speeda na swojej postaci. Obecnie jest nałożony cap i max to 522 movement speeda i (chyba) 2.4 attack speeda. Dodatkowo z tego co słyszałem wprowadzono również diminishing returns przez co czym więcej movement/attack speeda mamy tym mniej kolejne jego zwiększanie będzie nam oferowało.


Cap istnieje również w odniesieniu do redukcji cooldownów, która nie może przekroczyć 40%.

Ponadto znerfiona została możliwość stackowania buffów z neutral campów. Kiedyś postacie mogły korzystać z wielu buffów równocześnie. Obecnie dopóki poprzedni buff się nie skończy, nie jesteśmy w stanie podnieść nowego, dlatego powstał swoisty podział mówiący o tym który buff należy do której postaci:
Purple - ADC
Orange - Jungler
Red - Mid
Blue - Solo (który na marginesie otrzymał oprócz regenu, CDR na wszystkie skille)
Oczywiście poniższy podział nie jest czymś permanentnym i trzeba podejść do tego inteligentnie, ponieważ wiadomo że w late gamie, nikt nie potrzebuje mana regenu, więc często solo lanerzy mogą odstępować tego buffa dla np supportów, dla któych CDR jest czymś bardzo istotnym. Z drugiej strony jeśli np nasz mid został zmiażdżony na midzie i nie ma prawie w ogóle dmga, to warto zastanowić się nad oddaniem Reda buffa naszemu ADC który jeśli jest sfarmiony zwiększy swój dmg o wiele bardziej niż przy użyciu Purple buffa.

Wprowadzone zostało również osłabienie phoenixów/minotaura. W skrócie każdy phoenix traci część swojego dmg/hp za każdego towera jakiego dany team stracił, natomiast minotaur traci na sile za każdego zabitego phoenixa. Warto również wspomnieć że dmg towerów/phoenixów/minotaura zwiększa się z każdym kolejnym hitem na daną postać. Przelicznik zwiększający dmg resetuje się, jeśli tower/phoenix/minotaur zmieni swój target. Obecnie należy pamiętać również że spelle również agrują struktury (jeśli dobrze pamiętam to w przeszłości jedynie autoattack agrowały towera).

Przed rozpoczęciem gry radziłbym również na youtubie/twitchu sprawdzić jak obecnie wygląda walka z fire giantem bo sporo się pozmieniało.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Shirei
08.06.2015, 14:30
Post: #4
Przepraszam, ale... "Zmianie uległ też sposób działania CC. Jeśli ktoś jest pod wpływem hard-cc (stun/silence/fear etc) to kolejne CC użyte na niego mają o 30% krótszy czas trwania. Czyli jeśli ktoś jest zestunowany i rzucimy na niego 2 sekundowego stuna to będzie on trwał jedynie 1,4s, kolejny stun rzucony podczas trwania tego 1.4s stuna trwałby już tylko 0.8s itd... Tak więc trzeba uważać żeby nie stackować disabli bo często zdarzają się sytuacje że ktoś otrzymuje długiego stuna np 2s po czym ktoś od razu rzuca 1 sekundowego silencea i efekt jest taki, że zdejmujemy z enemy tego pierwotnego stuna a pozostawiamy mu krótkiego silenca który dodatkowo dostaje to 30% penalty do czasu trwania (za stackowanie)." - Coś takiego naprawdę jest w grze? o.O Jakim cudem mi to mogło umknąć?
Odwiedź stronę użytkownika Strona Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline DevilOfTheWar
08.06.2015, 15:07
Post: #5
Dzięki za wszystkie informacje Uśmiech A znacie może jakiś polskich (ewentualnie angielskich) streamerów, u których łatwo się wszystkiego dowiedzieć i przy okazji sobie pogadać?
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline FinalFen
08.06.2015, 15:17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.06.2015 15:20 przez FinalFen.)
Post: #6
(08.06.2015 14:30)Shirei napisał(a):  "Zmianie uległ też sposób działania CC. Jeśli ktoś jest pod wpływem hard-cc (stun/silence/fear etc) to kolejne CC użyte na niego mają o 30% krótszy czas trwania[...]" - Coś takiego naprawdę jest w grze? o.O Jakim cudem mi to mogło umknąć?

Wiesz jak jesteś dobrym graczem i z założenia nie stackujesz disabli to jak najbardziej mogłeś tego nie zauważyć (ja miałem podobnie).

Ale jak kilka razy grając Isis w zestunowanego kulką typa, rzuciłem silence'a po którym koleś nagle zaczął się ruszać a silence trwał tyle co nic, to zapaliłą mi się czerwona lampka Uśmiech

Osobiście uważam tego typu mechanizmy za głupotę, bo jeśli ktoś jest na tyle słabym żeby stackować disable, to już z założenia jest on w plecy na czasie w którym aktywny byłby więcej niż jeden CC, ale tego typu mechanizm sprawia, że nooby w twoim teamie, są w stanie jeszcze bardziej sabotażować twoją grę, przebijając twojego stuna np. silencem, który jak wiadomo jest o wiele mniej przydatny.

Z drugiej strony niesamowicie utrudnia to grę dla osób, które nie grają z własnym teamem i ze względu na brak zgrania i/lub voice communication nie wiedzą kto chce użyć swojego CC pierwszy, w wyniku czego 2/3 graczy rzuca swojego stuna w prawie identycznym momencie co kończy się spaleniem kilku umiejętności dla łącznie 0.5s stuna.

A co do streamów to na twitchu możesz pooglądać Lassiz-a, a jeśli chciałbyś zobaczyć gameplay z dodatkiem instruktarzu (guidów) to polecam na youtubie sprawdzić dmbrandon
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Vizart
13.06.2015, 18:00
Post: #7
Serq, Hun batz, bakasura, bellona, thor. Aktualnie chyba najlepsze picki na jungle Uśmiech chociaż przed nowym patch notes trzeba dosyć szybko uciszyć adcków bo są groźni Tongue
______________________________________________________________________________________________________________________________________ Poprawia stan fakt, że żaden patałach nie zagra tak
niech się stara parę lat, przy mnie to tylko padawan
[Obrazek: 5b2ca70f6463a.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline FinalFen
15.06.2015, 09:11
Post: #8
Nie wiem czy bym nazwał Bakasurę topowym junglerem. Ofc może on junglować i rzeźnić w late gamie, ale w zasadzie bez ulta ma on zerowy gank potential, a nawet na lvlu 5 łątwy jest od niego ucieć, brak prawdziwych nuków i zasięgowych ataków też nie pomaga.

Bakasura to raczej solo laner, jungler z niego przeciętny.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Vizart
15.06.2015, 11:05 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.06.2015 16:18 przez Vizart.)
Post: #9
Cytat:Bakasura to raczej solo laner, jungler z niego przeciętny.
mam taką jazdę że w życiu grałem kilka razy solo a ze 200 meczy na junglii bakasurą.
Nie potrafię w żaden sposób grać nim na solo, a jungle mam dopracowane tak że co ulta mam ganka z 90% killem.

Co daje bakasurze OP na junglii ? speed ruchu i speed attacku, wykorzystuje HOG2 prawie do końca gry (jego CD 60sec) + campy. Po jungli poruszam się wyłącznie na pasywce, a dwa pierwsze itemki to buty i fatalis - co daje mi niesamowitą szybkość ruchu i przeciwny jungler nie nadąża za tym gdzie się pojawiam. Do tego dochodzi ult który przy ganku duo robi siekę i przy dobrym operowaniu może dojść do szybkiej tripli. Im dłużej gram baką i im wyżej wchodzę w ligowych tym bardziej jest OP Duży Uśmiech. poza tym teraz gdy wpada bakasura 210 wins 2700 kills 1700 assist na linie, ludzie wpadają w panikę a Ci lepsi próbują się bronić.
Nie jestem jakimś super koxem w smite i często przegrywam ponieważ mam bardziej build do early niż do late na jungle-baka, i dlatego jak nie na feeduje się na początku to później mam bardzo ciężko.

Większość graczy dopóki nie zobaczy mojego stylu gry bakasurą pisze to samo co Ty, później zmieniają zdanie Duży Uśmiech

EDIT: żeby nie było że rzucam słowa na wiatr, właśnie zagrałem baksurą na junglii w ligowym conqueście (tylko że na buildzie pod late game)
[Obrazek: fXNBxvX.jpg]
[Obrazek: k6hhdig.jpg]

Na 31 killi w drużynie brałem udział w 26, właśnie o tej szybkości junglowania mowie.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź