Logowanie >> Rejestracja



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z logowaniem
Offline Felmir
15.05.2015, 21:23
Post: #1
Witam,
kilka dni temu zapomniałem hasła do mojego konta SMITE. Wysłałem prośbę aby wysłano mi nowe hasło na pocztę ale nadal nie doczekałem się, Dla pewności stworzyłem nowe konto i tam również wysłałem prośbę o nowe hasło, lecz jak łatwo zgadnąć, tam również nie otrzymałem wiadomości. Proszę o pomoc w odzyskaniu hasła.

Jeśli ktoś wie co z tym zrobić niech napisze. Czy może mi ktoś pomóc przetłumaczyć powyższy tekst abym mógł wysłać go do supportu ?
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Shirei
16.05.2015, 00:16
Post: #2
Jesteś już trzecią osobą, u której się dowiaduję, że odzyskiwanie hasła nie działa, najwyraźniej mają jakiś problem i nie jesteś odosobniony, sam nic nie zdziałasz. Ewentualnie sam napisz do supportu, nie wymaga to zalogowania, a jedynie podania e-maila, tematu i treści wiadomości.

http://hi-rez.custhelp.com/app/ask - Oto link.

Co do tłumaczeniu:
Hello. I forgot my password and tried to recover it, but i did not get respond to my e-mail. What can i do?

Innymi słowy: Halo. Zapomniałem mojego hasła i próbowałem je przywrócić, ale nie otrzymałem odpowiedzi na mój e-mail. Co mogę zrobić?
______________________________________________________________________________________________________________________________________
[Obrazek: Hgd11re.jpg]
Reflink: Tutaj - Click
Odwiedź stronę użytkownika Strona Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Felmir
16.05.2015, 14:28
Post: #3
Po napisaniu wiadomości pokazało mi się to:
" Thanks for submitting your question. Use this reference number for follow up: #150516-000184 "

Gdzie mam wpisać ten numer aby zobaczyć czy otrzymałem odpowiedź ?
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Shirei
17.05.2015, 15:45
Post: #4
Rozumiem, że wysyłałeś do nich e-mail z tego drugiego konta, tak?
http://hi-rez.custhelp.com/app/utils/log...2Foverview - W takim razie wejdź tu i zaloguj się na to konto. Powinieneś mieć tam odpowiednią zakładkę ze swoimi zapytaniami, oprócz tego przy rejestracji musiałeś podać swój adres e-mail, wiec zapewne także tam powinna znaleźć się odpowiedź. Wiem, że wyżej pisałem, że nie trzeba się logować, ale najwyraźniej musiałem namieszać. Jeśli nie zrobiłeś tego z drugiego konta, to najlepiej, jeśli tak uczynisz, aby uzyskać odpowiedź.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
[Obrazek: Hgd11re.jpg]
Reflink: Tutaj - Click
Odwiedź stronę użytkownika Strona Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Felmir
17.05.2015, 19:19
Post: #5
W moim pierwszym poście napisałem, że na tym drugim koncie też wysłałem prośbę o nowe hasło, więc tak sam jak na pierwszym koncie hasło zostało zresetowane tak sam na drugim. Teraz nie mam dostępu do żadnego z nich.

Co w tej sytuacji polecasz zrobić? Założyć 3 konto ?
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Shirei
18.05.2015, 00:00
Post: #6
Cóż... Niby multikonta są złe, ale co możesz poradzić? No właśnie. Ewentualnie poproś jakiegoś znajomego co by od siebie napisał i będzie ci mógł w każdej chwili dać odpowiedź, jeśli sam ją otrzyma.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
[Obrazek: Hgd11re.jpg]
Reflink: Tutaj - Click
Odwiedź stronę użytkownika Strona Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź