Logowanie >> Rejestracja



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scylla vs Zeus
Offline Kropkaa
29.07.2014, 00:26
Post: #1
No więc po uzbieraniu kolejnego 5,5k favora zdecydowałam się na maga ^^ Jednak nie wiem który lepszy, Scylla czy Zeus? Obie postacie bardzo mi się podobają no ale jednak nie wiem kogo wybrać.

Gram na wszystkich trybach, najczęściej 3v3 i siege Duży Uśmiech
Piszcie który jest w tych "czasach" lepszy, i kogo kupić Tongue

(Inni magowie mnie nie interesują, jedynie trochę mi się podoba Janus, ale wiem że trzeba mieć cela do skilli, którego ja nie mam XD Więc innych magów nie biorę pod uwagę.)
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Mrawcia
29.07.2014, 00:40
Post: #2
Ogólnie odradzałabym Scyllę każdemu ale skoro ma być kontra Zeus, to bierz ją i nie zastanawiaj się. Bądź co bądź to ma dobre ulti no i skille też w miarę fajne, ucieczką można nieźle namieszać przeciwnikowi w głowie. Serio nie chcesz innej postaci? Jest masę lepszych.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Demokop
29.07.2014, 06:34
Post: #3
Więc twierdzisz, że najczęściej banowany i pickowany na rankedach midlaner jest słaby? z ulti za 1,5k dmg odnawiającym się co killa?
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Viriss75
29.07.2014, 09:54 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.07.2014 09:54 przez Viriss75.)
Post: #4
Chodzi tu o to, że Zeus ma tylko DMG, nie ma żadnego systemu ucieczki, czy nawet slowa, a jedyne 10% do movement speeda na 2 nie pomoże w ucieczce.

Scylla za to ma DMG bardzo zbliżony do Zeusa, ponadto slow na 2, stun na 1, który może trafić wiele celów. Jeszcze można własnego warda z 3 postawić, do którego można się tepnąć nawet przez ściany. Scylla może nieźle namieszać, najpierw stun potem mega dmg i bezpieczna ucieczka. Jeszcze jej ulti można użyć ponownie jak zabiję się wroga.
Scylla Zeus
DMG DMG
Stun MS
MS globalne 3
slow
ward
możliwość skakania do warda
ulti wielokrotnego użytku (po zabiciu wroga)

MS- movement speed
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Kropkaa
29.07.2014, 10:42
Post: #5
Ok, kupuję Scylle Uśmiech Dzięki za pomoc ^^

@Viriss75 jak coś to Scylla nie ma stuna tylko root'a (czy jak to się tam pisało) Duży Uśmiech I dzięki za wypisanie tego ^^
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline zajebanan
29.07.2014, 11:25
Post: #6
Viriss nie wprowadzaj ludzi w błąd scylla ma ROOTA A NIE STUNA... Ile można to jeszcze tłumaczyć...
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Shirei
29.07.2014, 18:14
Post: #7
No skoro już to napisali 2 razy, to nie będę mówił, że Scylla ma roota. Powiem jedynie, że Zeus również ma slowa! Na "3" skillu, na każdym poziomie 40% na 1.5 sekundy.

Historia Zeusa:

"3" skill zadaje przy 3 kulkach 4x więcej obrażeń.

"3" skill przy 3 kulkach zadaje 3x więcej obrażeń i stunuje wroga.

AKTUALNIE: "3" skill przy 3 kulkach zadaje 3x więcej obrażeń i spowalnia wroga na 1.5 sekundy o 40%.

Dziękuję za uwagę.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
[Obrazek: Hgd11re.jpg]
Reflink: Tutaj - Click
Odwiedź stronę użytkownika Strona Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Viriss75
29.07.2014, 19:09 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.07.2014 19:11 przez Viriss75.)
Post: #8
(29.07.2014 10:42)Kropkaa napisał(a):  Ok, kupuję Scylle Uśmiech Dzięki za pomoc ^^

@Viriss75 jak coś to Scylla nie ma stuna tylko root'a (czy jak to się tam pisało) Duży Uśmiech I dzięki za wypisanie tego ^^

A to sorki z tym stunem, ale chyba nawet atakować wtedy nie można więc to chyba stun, ale nieważne.

I nie ma za co, tylko napisałem z własnego doświadczenia, ponieważ mam te postaci i chciałem tylko doradzić.

A i sorki z tym Zeusem mój błąd, ale każdemu zdarzają się pomyłki.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Shirei
29.07.2014, 20:24
Post: #9
Akurat tak działa root, że można atakować. Można również uciec niektórymi umiejętnościami: "3" Neith na przykład.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
[Obrazek: Hgd11re.jpg]
Reflink: Tutaj - Click
Odwiedź stronę użytkownika Strona Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Kropkaa
29.07.2014, 22:05
Post: #10
Wybaczcie że nie na temat, ale nie chce tworzyć nowego ^^

Wymieńcie mi hunterów którzy idealnie współpracują z Sobkiem ^^ Siostra kupuje sobka a kolega gra hunterami i chcą się dopasować Duży Uśmiech
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź