Logowanie >> Rejestracja



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Support SMITE
Hodor
05.06.2015, 22:59
Post: #1
Witam. Miałem problem, więc napisałem do supportu SMITE i w odpowiedzi dostałem taką wiadomość:
------------------------------------------------------------------------
Hello XXX,

I have forwarded your information to the appropriate contact for further investigation.

Your reference number for this ticket is 1XXX2-0XXX3.

Thank you for your patience.
HiRezNick
Hi-Rez Studios Customer Support
------------------------------------------------------------------------
Mój angielski nie jest jakiś super, więc mam proble z poprawnym przetłumaczeniem tej wiadomości.

Tłumacz google tłumaczy ten tekst w ten sposób:
------------------------------------------------------------------------
"Mam przekazywane informacje do odpowiedniego kontaktu dla dalszych badań."
------------------------------------------------------------------------
Chciałbym prosić kogoś kto zna dobrze angielski o przetłumaczenie tej wiadomości poprawnie. Z góry dzięki.
Offline Demokop
06.06.2015, 08:06
Post: #2
Mniej więcej dobrze przetłumaczył, przekazali twój problem dalej.
______________________________________________________________________________________________________________________________________ https://www.facebook.com/Demokop
https://www.youtube.com/user/Demokop
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty