Logowanie >> Rejestracja



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zabójstwa postaci
Offline Kropkaa
12.04.2015, 11:57 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.04.2015 11:58 przez Kropkaa.)
Post: #1
Mam taki problem, że ilość zabójstw postaci nie zgadza się z pokazywaną ilością podczas ładowania meczu (mam kupionego Gold'a). W historii postaci mam 622, a na karcie pisze mi 588. Może różnicy ogromnej nie ma ale to trochę takie nie fair Tongue Relog nie pomaga a nie wiem co mogę więcej zrobić.

Pomożecie?
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Ballcadeias
12.04.2015, 13:35
Post: #2
Może masz kile z MOTD, mimo iż się teraz zaliczają tak w kartach mogą chyba jeszcze nie działać.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Kropkaa
12.04.2015, 13:37
Post: #3
No grałam wczoraj MOTD jednak nazbierałam tam chyba więcej killi niż brakuje. Nawet wcześniej jak mi się Serqet (bo o niej mowa Tongue) trafiła na innych MOTD to się wszystko zgadzało. Szkoda trochę Smutny
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Ballcadeias
12.04.2015, 13:39
Post: #4
Bo w zasadzie to nigdzie HiRez nie podał informacji ,że MOTD będą zaliczane a tu puff z jakiegoś powodu są Tongue ale Pentakilli chyba dalej nie zalicza Uśmiech
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Kropkaa
12.04.2015, 13:56
Post: #5
Chyba nie Duży Uśmiech

Podobny problem na moja siostra z Kukulkanem. Pisało jej że ma 422 kille, a na karcie pokazywało 388 (identyczne końcówki - zbieg okoliczności?). A MOTD ostatnio nie było z Kukulkanem tak żeby ona nim grała. Podniosły jej się kille po zwykłej arenie, wbiła 5 killi i o tyle więcej było na karcie. Więc wątpię że powodem są MOTD.
Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Shirei
12.04.2015, 17:55
Post: #6
Ja tam nigdy nie ufam statystykom. Nigdzie. Tutaj na celu mamy Smite... W starym, nawet bardzo starym wyglądzie profilu, u góry mieliśmy pokazaną ilość wygranych meczy. Poniżej były pokazane tryby, a pod nimi ilość wygranych na poszczególnych trybach. Oczywiście też się nie zgadzało - Standard, klasyk itd. To nie jedyna sytuacja, w której statystyki na Smite dały ciała, ale nie chce mi się wszystkiego przytaczać.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
[Obrazek: Hgd11re.jpg]
Reflink: Tutaj - Click
Odwiedź stronę użytkownika Strona Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź
Offline Borys
12.04.2015, 23:15
Post: #7
Też miałem pewne "nieścisłości" w statystykach. Nie wiem czym to jest spowodowane ale już przestałem zwracać na to uwagę, czy mi pokazuję 5000 zabójstw, czy 4900, mała różnica;d
______________________________________________________________________________________________________________________________________ [Obrazek: kdtni1.jpg]
i7 5820K | Asus Rampage V Extreme |4x4GB HyperX Predator 3000MHz | 2xAsus GeForce GTX970 Black OC SLI |Intel 2.5'' SSD 520 240GB + WD Green 3x2TB | Corsair H110 | Corsair Graphite Series 780T | Corsair RM 1000W, 80PLUS GOLD | 3x Asus MX279H | Logitech G930 | Logitech Z-506 | Logitech Driving Force GT | MacBook Pro
Odwiedź stronę użytkownika Strona Znajdź wszystkie posty użytkownikaMoje Posty Odpowiedz cytując ten postOdpowiedź